lördag 15 december 2012

Återhämtning Och Vila



Idag har det varit en återhämtningsdag då jag vaknade med huvudvärk. Skönt att efter frukost och kaffe få krypa ned under täcket igen och bara försvinna in i drömmarnas värld och låta värken värka ut under sömn. Vakna upp några timmar senare och känna sig loj och mör i kroppen men ändå återställd så pass så jag har lagat mat och ätit. Nu blir det vila i soffan resten av dagen då jag har lärt mig att ge kroppen det den ber om. Jag får njuta av vinterbilder genom mina foton istället för att komma ut idag. Ha en fin kväll alla och kom ihåg att Andas. Jag ska titta på Så mycket bättre och Downton Abby senare. Sedan kryper jag nog ner i sängen igen. 

2 kommentarer:

MyStory sa...

Jag har tittat på samma tv-program som du. Nu är det bara ett avsnitt av Downton abby kvar. Hoppas du får en bättre dag i morgon!
Kram

tankar från mitt fönster sa...

Beundransvärt att du kommit så långt med ditt liv att du kan respektera kroppens signaler. Medveten närvaro praktiserar jag ofta för att fåmina snurriga tankar att dämpa ner sig. Jag såg också Så mycket bättre och Downton Abbey igår. Mycket bra serie!
Hoppas du är piggare idag!
kram