torsdag 1 november 2012

VerklighetsFörvirrad




Dagarna har rusat förbi i en hastighet som jag inte hinner med riktigt. Jag har försökt arbeta med mina sovproblem och de sista två nätterna har varit bättre än början av veckan. 

Jag hoppas att jag snart kan presentera ett litet projekt jag hållit på med ett tag nu. I dag ska jag hämta korten från tryckeriet. Jag har under veckan startat upp hemsidan och webshop, gå gärna in och botanisera lite. :) 

För övrigt har jag vilat mycket, mellan varven, jag är slut och nu ska jag ner och gosa med valpen igen. Bäst att passa på när min syster är ledig i några dagar. Just nu är det inte så motiverande att fotografera, nästan alla träd har tappat löven och det är grått och disigt ute. Men snart så.... 


Ta hand om er och kom ihåg att Andas

7 kommentarer:

Pirjo Brandestam sa...

Passa på att vila dig nu när det inte finns så mycket att fotografera ute i naturen. Du behöver nog det..
Att gosa med Zigge är väl ett perfekt sätt att koppla av på :)Jag hoppas att du får den sömn och vila som du behöver för att må bra och orka hålla på med det du älskar och är så otroligt duktig på.
Ha en bra fortsättning på dagen :) Kram <3

Anna-Karin sa...

Jag känner också som att jag inte hänger med just nu. Blev så förvånad idag när jag fick se att det redan är november månad.

Jag minns hur glad jag kände mig när jag skrev min första faktura. Grattis till att du också gjort det nu!

Kram/Anna-Karin

Monica sa...

Så glad över att det börjar rulla på med din Webshop! Önskar dig lycka till och hoppas att mååååååga beställer av dig!
Kram och vink.

Lina sa...

Ja, visst är det underbart fotograferingsväder med den klarblå himmeln i kontrast med alla orangefärgade träd. Otroligt magnifikt.
Jag vet inte exakta grunder till dina sömnproblem, men jag som har en nackskada sedan många år och lever med smärta har provat mig fram med olika knep. Ett sätt jag märker fungerar, är att ta en halv (eller hel ibland, men då blir jag lite "bakis" dagen efter) och då slappnar musklerna av och jag sover som en liten gris:) Ett tips, om du inte redan provat det:)
Ha en fin helg på alla sätt,
Kramar Lina

LyckligaPraliner sa...

Jag ska kika in på din webbshop nu :)

Kram till dig! Hoppas du får en fin helg.

Ann-Louise

Lina sa...

Hej igen,
Trodde jag skrev det;) Förlåt.
Åksjuketablett. Helt vanliga postafen som finns receptfritt på apoteket.
Hoppas du inte prova det tidigare utan att det är ny metod att prova OCH att den fungerar.
Ha en fin dag på alla sätt,
Kram L

Lina sa...

Hej igen,
Trodde jag skrev det;) Förlåt.
Åksjuketablett. Helt vanliga postafen som finns receptfritt på apoteket.
Hoppas du inte prova det tidigare utan att det är ny metod att prova OCH att den fungerar.
Ha en fin dag på alla sätt,
Kram L