måndag 10 september 2012

Samtidigt Som Jag Vilar Händer Det Saker




Oj, vad det händer saker runt mig nu. Jag har fått en logga till mitt företag, den ser ni i headern här ovan. Sedan har jag skickat in registering av företagsnamn i dag och registrerat domännamn inför hemsida. Loggan har jag fått hjälp av att skapa av Linda Karlzon. Jag är tacksam, för jag tycker verkligen om den. 

Sedan fick jag ett helt bokpaket på posten idag, så nu har jag att läsa. Först ut:

Emma Karlssons bok

Sedan kom Eckhart Tolles böcker bla. Tystnaden talar



Andra böcker som jag beställt av samma författaren är Ny jord och  Lev livet fullt ut. Kommer skriva om dessa böcker allt eftersom jag läser dem under boktips. I morgon vankas andra besöket på min utredning, alldeles för tidigt på morgonen, men jag får sova när jag kommer hem.

Ta hand om er och glöm inte att Andas. 


7 kommentarer:

Pirjo engström sa...

Ja...det låter som att det händer mycket omkring dig. Det är ju jätteroligt...bara du tänker på att ta det lungt...en sak i taget och pausa med jämna mellanrum. Jag tror att du kommer att klara det galant :-) Och så har du ju en massa böcker att läsa...en guldgruva i sig bara det :-)
Ha det gott! Kram <3

Herr Nilssons Fru sa...

Who ja minsann här händer saker!! Ta de varlig bara så du inte tar ut dig.

Kramiz

LillaTuss sa...

Som jag skrivit tidigare... headern är underbar. Vad kul att den blir din logga :)

Kvinna i medelålderns tid sa...

Måste läsa bakåt, har missat massor känns det som! Inte av ointresse utan av självbevarelsedrift. Otroligt fin header!

Anonym sa...

Oj så spännande. Mycket vacker header!! Så kul att det händer mycket positivt mitt i det kämpiga.
Har du tips på bra meditation?? Jag har aldrig provat men känner att jag är i rätt läge att vilja testa.
Kram

MyStory sa...

Det går verkligen framåt för dig :-) Hoppas bara att du tar det lugnt och inte jobbar allt för hårt med ditt projekt. Du måste ta hand om dig!
Kram

Richard - vardagsbetraktelser.se sa...

Upptäckte nu att det var ett tag sedan jag var inne hos dig. Följer dig mest på FB och tittar in här emmellanåt.

Vad skoj att du registrerat din firma och att arbetet går framåt.Gillar din logga jättemycket.

Ett litet ord på vägen. Sakta framåt vi gå, varje litet framsteg vi se.

Lycka till!! Kram Richard