tisdag 17 juli 2012

Fortsättning På Semester





Fortsätter njuta av min semester i Göteborg. Idag har jag storshoppat på Rabalder, jag tror jag provade allt i butiken, fick en otrolig service. Jag kan rekommendera butiken på Drottninggatan. Vilka fina kläder jag fick idag och även min syster. Sedan hittade vi världens mysigaste fik av en slump i en gränd eller liten bakgård kan man säga. Bakom Balders Hage, vilken liten oas mitt i stan. Senare på dagen njöt jag av en meditativstund med min kamera. Eftersom jag har så trevligt orkar jag långa dagar, men nu är jag helt slut och ska sova så jag är på topp i morgon igen. Jag kommer nog sova en vecka i sträck när jag kommer hem. Planen för i morgon är en fotbollsmatch med systerdotter sedan Haga för att sedan avsluta med en aromamassage här på hotellet :) 

Ta hand om Er och glöm inte att Andas


8 kommentarer:

Pirjo Engström sa...

Kul att ni har roligt på er semester :) Ni har säkert fyndat en massa...dom rear ju ut alla sommarkläder jättebilligt nu, då det är en så dålig sommar. Hoppas att ni får ut det bästa av dagen imorgon oxå med fotboll och allt. Ha det så trevligt det lilla som är kvar av dagen och sov gott se'n <3 Kram och godnatt <3

LillaTuss sa...

Rabalder är verkligen en Hulda-affär. Finns dock inte här så jag får botanisera på Tradera.

Fortsätt njut av din semester

thejeanettishway sa...

åh herre gud så skönt du har det.
glad för din skull :)
rabalder har sååå snygga kläder!
men balders hage trodde jag bara fanns i alingsås.
kram och ha det fortsatt fint.
andas och njut!

Anonym sa...

Vilket hotell bodde ni på i Göteborg låter som ni har en härlig vecka tänker själv att åka ditt därför lite nyfiken

Anonym sa...

Vi bor på First Hotell på Centralstationen, vi har bott här förut och gillar närheten till färdmedel och att man kan ta sig överallt. Jag vet inte om jag åker hem något mera. heheheh

Kvinna i medelålderns tid sa...

Ja passa på njuta medan på plats, Göteborg är så fint på sommaren :-)

Livskrafter sa...

Nämen nämen nämen....är du HÄR i stan och förgyller tillvaron för oss Göteborgare (läs dalkulla) Jag måste ha missat att det var här du semestrader. Hoppas du älskar stan lika mycket som jag
Stora varma kramar
Emma

LyckligaPraliner sa...

Fortsätt njut kära du. Det är du värd!

Kram Ann-Louise