torsdag 12 januari 2012

Egen tiden - blev en bloggutmaning - och tidsrörelse på fb


och alla som har hoppat på tåget har redan idag inspirerat mig till att utveckla min frihetstid till frihetsdag. En dag i veckan ska bara vara min och innehålla sådant som jag mår bra av. En utflykt med kaffetermos med kamera, upptäcka nya platser, caféer, boka in en massage, läsa en mysig bok, ge mig själv fotbad och ta hand om mina händer och fötter. Så nu återgår min meditationstid till att vara en frihetsstund och sedan har jag fått en frihetsdag från om med idag. Hoppas vi kan inspirera dig också att ta en paus från alla måsten och ta hand om dig själv lite. I mitt inlägg nedan hittar ni källan till denna utmaning och jag länkar här till tidsrörelsen på fb. Kom med oss och gör skillnad för dig själv. Det är DU värd!

Tidsrörelsen på fb
Cecilia Kärvegård, intiativtagaren till denna underbara utmaning och skaparen av sidan Tidsrörelsen.
Klokegård, är Cecilias blogg

Inga kommentarer: