lördag 31 december 2011

Vattnets budskap - Älska dig själv


Idag vill jag inför det nya året ge er ett till boktips, det är inte bara ett tips för er utan även för mig för jag har inte läst boken själv ännu. :) Men jag tänker läsa den med stort intresse för jag har alltid känt en stor närvaro och tillfredsställelse vid vatten. Jag dricker mycket vatten och jag älskar att se vattnets rörelse. Jag njuter till fullo när jag känner vattnet sluta sig om min kropp och jag hamnar alltid vid havet i tanken när jag mediterar. Jag kan brista ut i stor gråt när jag pratar om vattnets/havets betydelse för mig och jag kan gråta av saknad när jag lämnar det bakom mig. Jag kommer alltså läsa denna bok med stor nyfikenhet och se om den kan ge mig svar på varför vattnet/havet betyder så mycket för mig. 
Länk till boken:

http://www.bokus.com/bok/9789185127375/budskap-fran-vatten-alska-dig-sjalv/

Dagens citat:
"Sök lyckan i det lilla och se det stora i alla människor"

Inga kommentarer: